niedziela, 25 stycznia 2015

Zestaw do lonżowania

Czołem!
Dziś chcemy Wam zaprezentować zrobiony jakiś czas temu zestaw do lonżowania, w którego skład wchodzi: kawecan, pas i wypinacze.

Pas zapinany jest na dwie sprzączki wykonane z bardzo fajnego, cienkiego, elastycznego drucika. Wypinacze również regulowane, zapinane przy kiełźnie.

Bardzo podoba mi się ten zestaw na naszym modelu- wygląda jakby rzeczywiście wypinacze działały. Ze względu na pozycję tego konika, niedawno stał się "posiadaczem" munsztuku ;) Aczkolwiek na razie jesteśmy przy zestawie. A tutaj obraz z drugiej strony.

Sam kawecan także wzbudza moją sympatię. Wcześniej myślałam, że na Schleich'a będzie wyglądał zbyt masywnie, ale rozpinałam, a potem złączałam poszczególne metalowe kółeczka i efekt końcowy naprawdę mnie satysfakcjonuje. A co Wy myślicie na ten temat? Podzielcie się z nami waszymi opiniami, będzie nam miło! :)

A na koniec- taka zapowiedź własnoręcznego round pen'u :)
I oczywiście- piękny izabel, którego zobaczyliście to Midazolam (może ktoś wie co to jest :P), jedyny koń wyprodukowany w Portugalii, jakiego posiadamy :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ja jak na razie odmœwię sobię robienia zestawu do lążowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poddawaj się- jak nie teraz to za jakiś czas ;)

      Usuń
  2. Cudny zestawik :O
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw , masz talent , bez wątpienia !
    Zapraszam na n/n/ :http://mojekochaneschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny zestaw. Konik ślicznie w nim wygląda. Też mam ten model, ale jest niemiecki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać że wszystkie akcesoria są śliczne. Mi chyba najbardziej podoba się niebieskie ogłowie.

      Usuń
  5. Cudny zestaw :D . Fajna hala ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to akurat round pen ;) Ale bez obaw, krytą ujeżdżalnię też zrobiłam :)

      Usuń
  6. Jakie śliczny zestaw! :D Pięknie prezentuje się na tym koniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Przepis to: skóra, drucik, cierpliwość, cierpliwość i jeszcze raz cierpliwość. Oj, zapomniałam o kleju ;)

      Usuń
  8. Zestaw jest niesamowity! Zazdroszczę talentu i cierpliwości przy jego robieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw jest exstra! Jeśli byś miała czas, to mogłabyś wrzucić instrukcję jego robienia. Próbowałam i już wiem że to bardzo trudne. Chętnie skorzystałabym z isntrukcji robienia takiego.
    Pozdrawiam ;-) !

    OdpowiedzUsuń