niedziela, 18 stycznia 2015

Niebieskie ogłowie meksykańskie

Kilka dni temu trafiła w moje ręce niebieska, mięciutka skóra, więc działamy! I tak właśnie powstało to ogłowie... Ale od początku, najpierw informacje:

26 stycznia w Polsce pojawi się sprowadzony przez ze mnie Breyer ( wiecie o którego chodzi? :) Piszcie śmiało w komentarzach- zgadujcie )

Wymiana klaczy lipicańskiej jest już nieaktualna, wymiana odbyła się kilka dni temu, i teraz jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami rodzinki arabskiej: źrebięta, dwa ogiery i klacz + klacz angloarabska ( jeśli można ją doliczyć ;) ) Tutaj fotka modeli, które aktualnie mam przy sobie, reszta u Julii :

Ostatnia informacja chyba... Przepraszam za fotki, jeśli coś nie złapało ostrości, ale " awaria " aparatu nastąpiła kilka godzin przed robieniem zdjęć. Niestety, ale na razie wytrzymajcie :)

Rozpisywać się nie będę, bo nie ma po co. Zwykłe ogłowie z krzyżowanym nachrapnikiem. Wędzidło jeszcze nie jest przymocowane masą, bo wiem, że nie każdy lubi takie " kulki".

Dlaczego wyścigowe?  
Ponieważ rzadko się zdarza, żeby koń zwyczajny, chodzący w rekreacji miał niebieskie ogłowie ( raczej brązowe albo czarne ) 
Wszystkie paski cieniutkie, jedynie wodze są nieco grubsze.
Jak wam się podoba? Ogłowie pasuje na każdy model o mniejszej głowie :) Głównie arabki. 


W zasadzie nie jest mi potrzebne, więc jakby ktoś, coś ;) To piszcie w komentarzach! 

I oczywiście zgadujcie, który breyer jest w drodze :)
 A jeśli chcecie się rozpisać, to dawać pomysły na następnego posta! 


13 komentarzy:

  1. Wyścigowe to ono nie jest. Każde ogłowie może mieć dowolny kolor, a profil to zupełnie onna bajka ;) Bardzo realistyczne, a gdyby dorzucić jeszcze sprzączki - cudo :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Tak masz zupełną rację! Mój błąd :) Sprzączki są w innych ogłowiach, ale tutaj ciężko było cokolwiek dokładać.

      Usuń
    3. Sama mam tego araba i wiem,jak trudno zrobić mu ogłowie ze sprzączkami,także Cię rozumiem:)

      Usuń
    4. Ps:Jestem pod wrażeniem:)

      Usuń
  2. Ładne ogłowie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolorek :). Fajnie to wygląda, widać, że robione jak to mówią "Z sercem" :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba!
    Zapraszam do nas na n/n

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Wpadniemy na wszystkie blogi, gdy znajdziemy chwilkę wolnego czasu :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń