poniedziałek, 16 lutego 2015

Custom 2

Witam wszystkich!
Dzisiaj zobaczycie kolejnego customa wykonanego przeze mnie :) Post nie będzie długi, bo zwykły, przemalowany model chyba tego nie wymaga. Na pierwszym zdjęciu wraz ze swoim bratem bliźniakiem- on wcześniej też taki był.


Pewne niedociągnięcia mogą mieć przyczynę w wielkości konika. Jak pamiętacie, pierwszy custom był mniejszy od Schleichów. Jednak ten koń jest jeszcze mniejszy, z resztą sami zobaczcie! :)


Co mogę więcej powiedzieć, przecież "koń jaki jest, każdy widzi" :) Dodam może, iż używałam farb akrylowych.



Jeszcze zdjęcie od przodu- chciałam podkreślić cieniowane chrapy, które na tak małym modelu nie były proste do wykonania.

Co o nim myślicie? Podzielcie się wrażeniami w komentarzach, będzie nam miło! A może macie jakieś propozycje co do kolejnych postów? :)

12 komentarzy:

  1. Piękny
    http://kopytnapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, jednak wygląda jak by był chropowaty.
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nieco jest chropowaty, sama nie wiem czy to jego wada czy zaleta :P

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to maleństwo! Podoba mi się jego maść :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: drimaldi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczny maluszek, brawo!!
    U nas nowa notka, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie chropowate koniki :D
    Maść ma bardzo fajną, zazdroszczę konika ;)
    Ma trochę minusików, ale trening czyni mistrza, a jest dobrze, nawet bardzo! :)
    Zapraszam do komentowania:
    http://sage-servant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za motywację! :) To był mój drugi custom, po tym koniu pomalowanym farbą do metalu... Cóż, Polak potrafi ;) Teraz już pracuję na nieco większych koniach ze zmianą ustawienia nóg i głowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maluszek♡ Cóż, konik wyszedł Ci(zważając na wielkość) PERFEKCYJNIE!^^Bardzo mi się podoba, a po za tym...I ♡ SIWKI!!!!
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n.WWpadnij proszę;)
    kamillakur.blogspot.com.
    Z góry dzięki za odwiedzinki^^

    OdpowiedzUsuń
  9. To się dopiero nazywa mini-koń :) Bardzo ładny siwek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny koniczek. Pięknie pomalowany. Wygląda dużo lepiej niż przed pomalowaniem.
    Zapraszam do mnie:
    http://konie-klaudii.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń