wtorek, 23 grudnia 2014

Kantary i halterki

Na początku od razu chcę przeprosić za "nieprofesjonalne" tło... Tak wyszło że jest włochate... ale mniejsza z tym :) Przed świętami jak sami wiecie jest mnóstwo pracy, przygotowań itd. I dlatego właśnie posta nie było, do tego dochodzą przecież sprawy osobiste, więc to ostatni post przed świętami. Następny po świętach! 

Marzą mi się już zdjęcia na specjalnie przygotowanym tle zimowym, ale śniegu nie ma, mam nadzieję, że uda mi się skorzystać z tła choć raz ;) W każdej stajni musi być rozmaity sprzęt pomocniczy, wszelkiego rodzaju kantary, haltery i uwiązy... Dzisiaj pokaże wam kilka. ( nie przestraszcie się tła i światła bo to jakaś porażka ) 

Nie będę jakoś specjalnie opisywać bo jestem załamana światłem i każdy wie jak wygląda kantar :) Tutaj skórzany, prosty. W tej skali modelów ciężko wybrać jakiekolwiek sprzączki i zapięcia.

Tutaj czerwony, zwykły dla groźnego ogiera :)
 Ten bordowy, chyba trochę za duży, nie dawno wymontowałam z niego zapięcia, bo były za duże.
I w końcu pierwszy halter w życiu jaki wykonałam, nie wymaga komentarza z mojej strony, wyszedł jak wyszedł...
Różowy halter i kolorowy uwiąz, na początku nie byłam przekonana do tych kolorów na tym modelu,a ale zaczęły mi się coraz bardziej podobać! Uwiąz był spleciony i akurat do zdjęcia musiał się zaplątać prawda? :)
I ostatni halter jak na razie dla arabka, zależało mi na tym, żeby był jak najmniejszy, ale łatwy w zakładaniu, chyba jest w miarę.
Ostatni kantar, skórzany z łańcuszkiem w sumie może być zaliczany do udanych ... Sami je oceńcie! 
Za niedługo planujemy kolejny post z kantarami, tym razem z "masowej produkcji" Juli, wygląd ten sam, inne rozmiary i każdy ma inny kolor, dużo lepsze od tych :)

Więc jeszcze raz przepraszam za to zamieszanie przed świętami, brak postów i brak komentarzy na waszych blogach. Czytamy naprawdę na bieżąco wszystkie, brakuje trochę czasu na komentowanie ale już będziemy wszystko nadrabiać ;) 
I przepraszam za te zdjęcia, wstyd mi za nie, bo przywiązujemy dość dużą uwagę do fotek. I chyba tyle na dziś... 
       
WESOŁYCH ŚWIĄT!!!




16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, estetyczne kantary. Skórzany świetny. :D
    Pozdrawiam.
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że Ci się podobają, dziękujemy za miłe słowa :) Wesołych świąt i smacznego... karpia!

      Usuń
  2. Śliczne! Pierwszy wyszedł Ci najlepiej!Życzę Wesołych Świąt i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię! Miło jest jak wyrażacie, co Wam się podoba najbardziej, a nad czym możemy popracować :)

      Usuń
  3. Śliczne :)
    Daj tutorial jak się robi takie haltery :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za sugestię o tutorialu o halterkach! Dogadamy się z Julką i postaramy się ją zrealizować :)

      Usuń
  4. Sliczne te kantary :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na n/n :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! A na Twojego już wchodzę zobaczyć co nowego!

      Usuń
  5. Skórzany kantar jest najładniejszy *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kantarki :), 3 pierwsze wyszły super :D, czerwony się pięknie odbija na karej sierści a bordowy ma prawo być ciut luźniejszy, w końcu to kantar i nie musi być idealnie dopasowany :). Pozdrawiam,
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni najlepszy! Www.schleich-mai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne. Niektóre nie nieco za duże, ale trudno. Bardzo fajny ten sznurkowy na arabie :)

    OdpowiedzUsuń